Followers

Labels

Friday, January 21, 2011

Tidur Boleh Kurus??

gaye aku makan skrang ni :p

Di saat selera makan ku semakin terok ni, tetibe je rase nak cari
petua2 untuk nak kuruskan badan. haha. mengong je kan. tapi dalam banyak2 petua tu, rasenye, ni lah petua yg paling aku nak ikot kot? haha. mule2 bace tajuk, macam tak caye je. tapi nak sedap kan ati, pecaye gak la. heheh~

click gamba bawah ni ;




hoho. lepas ni akan ku amalkan petua ni tuk tak bagi berat aku naek banyak sangat. :)

kawan2 pon tak payah la susah2 nak diet sampai tak makan langsung tu..buat sakit perot je. :D

p/s: maken kuat laa aku tido lepasni. hahaha :D

2 comments:

  1. hahaha boley cuba

    ReplyDelete
  2. haha.fit.takpayah.cube.da.kurus.da.kann..:)

    ReplyDelete